Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΤσεβρένη, Ίριδαel
dc.creatorΤεμπέλη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49979
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3220
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγεία -- Εκπαίδευση, Προσχολικήel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.titleΔιαμορφώνοντας το χώρο της τάξης του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά με την αξιοποίηση υλικών της φύσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International