Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΤσεβρένη, Ίριδαel
dc.creatorΤεμπέλη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49979
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3220
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγεία -- Εκπαίδευση, Προσχολικήel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.titleΔιαμορφώνοντας το χώρο της τάξης του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά με την αξιοποίηση υλικών της φύσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International