Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΤσεβρένη, Ίριδαel
dc.creatorΤεμπέλη, Κερασίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49979
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3220
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγεία -- Εκπαίδευση, Προσχολικήel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.titleΔιαμορφώνοντας το χώρο της τάξης του νηπιαγωγείου μαζί με τα παιδιά με την αξιοποίηση υλικών της φύσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International