dc.contributor.advisor | Γκόβαρης, Χρήστος | el |
dc.creator | Μέλλη, Σταυρούλα Σ. | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:39Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 19147 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49954 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5925 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Σχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Σχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Αποφάσεις, Λήψη των | el |
dc.title | Η πράξη της διαπολιτισμικής ηγεσίας από τη σκοπιά διευθυντών σχολικών μονάδων: μοντέλα ηγεσίας - αποτελεσματική διοίκηση, επικοινωνία και λήψη αποφάσεων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |