Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΒελαώρα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49847
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1495
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης--Αξιολόγηση τους--Νομός Φθιώτιδαςel
dc.titleΠοσοτικές και ποιοτικές προσεγγίσεις της λυκειακής εκπαίδευσης στην περιφερειακή ενότητα Φθιώτιδας κατά το σχολικό έτος 2016-2017el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International