Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΒελαώρα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49847
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1495
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης--Αξιολόγηση τους--Νομός Φθιώτιδαςel
dc.titleΠοσοτικές και ποιοτικές προσεγγίσεις της λυκειακής εκπαίδευσης στην περιφερειακή ενότητα Φθιώτιδας κατά το σχολικό έτος 2016-2017el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International