Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΓεωργοπούλου, Αθανασία.el
dc.date.accessioned2019-01-17T07:37:37Z
dc.date.available2019-01-17T07:37:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49772
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣυναισθηματικά προβλήματα των παιδιώνel
dc.subject.otherΘετικές Επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΣυναισθηματικές διαταραχές των παιδιών με αυτισμό και η επίδοσή τους στις θετικές επιστήμεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International