Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΤσαλίκα, Δήμητρα Κ.el
dc.date.accessioned2018-10-30T10:04:27Z
dc.date.available2018-10-30T10:04:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18366
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49537
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3173
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Χαλκιδικήel
dc.titleΠαίζοντας με τον "άλλον": η διαχείριση της ετερότητας κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού στο σχολικό διάλειμμαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.committeeMemberΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International