dc.contributor.advisor | Διγγελίδης, Νικόλαος | el |
dc.creator | Σκοτεινιώτη, Κερασία | el |
dc.date.accessioned | 2018-10-24T10:59:54Z | |
dc.date.available | 2018-10-24T10:59:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14214 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49420 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μέθοδοι | el |
dc.subject.other | Φυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Μεταγνώση | el |
dc.title | Η αποτελεσματικότητα του αμοιβαίου στιλ διδασκαλίας στην ανάπτυξη της μεταγνώσης μαθητών Γ' τάξης δημοτικού | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |