The relations between parental support of learning, parental attributes and development of self-regulated learning skills in young children

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καλλία, Ελένη Π.Όνομα μέλους επιτροπής
Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή
Νησιώτου-Μαντέλου, Ιουλία
Γονίδα, Ελευθερία
Καφέτσιος, Κωνσταντίνος
Μισαηλίδη, Πλουσία
Μπότσογλου, Καφένια
Όνομα Επιβλέποντος
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
en
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.