Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΠαρμαζής, Μιχάλης Λ.el
dc.date.accessioned2018-10-11T13:24:08Z
dc.date.available2018-10-11T13:24:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49312
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ του τόπου -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.subject.otherΠολιτιστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.titleΤο μάρκετινγκ τόπου ως εργαλείο συντονισμού και επίτευξης συνεργασιών: εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ Δήμου Τρικκαίωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International