Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΑναγνωστοπούλου, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:42Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16449
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49120
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωσηel
dc.titleΟι ιδιαίτερες ανάγκες που έχουν οι εκπαιδευτικοί ειδικής και γενικής αγωγής που διδάσκουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε απομακρυσμένες περιοχέςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International