Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΚοσμά, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49118
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑντίληψη του χώρου στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείαel
dc.titleΗ προσέγγιση του "μωσαϊκού" στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International