Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΦιλιππόπουλος, Βασίλειος Ν.el
dc.date.accessioned2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.available2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17212
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48400
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.514
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕταιρίες -- Διοίκηση ανθρώπινων πόρων -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕπιλογή εργαζομένωνel
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Κίνητραel
dc.titleΟ ρόλος της διαφήμισης στην προσέλκυση υποψήφιων εργαζομένωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International