Μια gamified μαθησιακή εφαρμογή για παιδιά δημοτικού που προωθεί την ενεργή μάθηση
A gamified learning application for kids that promotes active participation
dc.contributor.advisor | Τσομπανοπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Μπέλλος, Δημήτριος Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T10:00:30Z | |
dc.date.available | 2018-04-03T10:00:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15369 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48205 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1831 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Κινητή τηλεφωνία στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών | el |
dc.subject.other | Μάθηση -- Μεθοδολογία -- Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.other | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Εφαρμογές | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.title | Μια gamified μαθησιακή εφαρμογή για παιδιά δημοτικού που προωθεί την ενεργή μάθηση | el |
dc.title | A gamified learning application for kids that promotes active participation | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Δασκαλοπούλου, Ασπασία | el |
dc.contributor.committeeMember | Μποζάνης, Παναγιώτης Δ. | el |