Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρία,el
dc.creatorΠαπαθανασιάδη, Αικατερίνη Α.el
dc.date.accessioned2018-02-07T10:28:35Z
dc.date.available2018-02-07T10:28:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15193
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47881
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.550
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ασφάλεια, Διεθνήςel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδαel
dc.titleΗ επίδραση της ηλεκτρονικής διά στόματος επικοινωνίας στην πρόθεση επίσκεψης της Ελλάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International