Εμφάνιση απλής εγγραφής

Alcohol tourism, rebranding: case study Malia Creta

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΧατζηδάκη, Χριστίνη Ν.el
dc.date.accessioned2018-02-07T10:28:34Z
dc.date.available2018-02-07T10:28:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other15892
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47879
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.686
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Μάλια (Κρήτη)el
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ελλάδα -- Μάλια (Κρήτη)el
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Μάλια (Κρήτη)el
dc.subject.otherΒιώσιμη ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Μάλια (Κρήτη)el
dc.titleΑλκοόλ - τουρισμός, rebranding: αντιστροφή αρνητικής εικόνας ενός τόπου: μελέτη περίπτωσης Μάλια Κρήτηςel
dc.titleAlcohol tourism, rebranding: case study Malia Cretaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International