Δημιουργικός τουρισμός, marketing και branding τόπου: εξετάζοντας τις δυνατότητες συνέργειάς τους: η περίπτωση της Θεσσαλίας
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/47872/16966.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Γαρεφαλάκη, Ελένη Ι.Όνομα Επιβλέποντος
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2017Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.