Afficher la notice abrégée

A pilot strategic place marketing for the municipality of Corinth with a focus on tourism: the stakeholders' views

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΘάνου, Μαρίνα Κ.el
dc.date.accessioned2018-02-07T10:28:31Z
dc.date.available2018-02-07T10:28:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47862
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.154
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Κόρινθοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Κόρινθοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ελλάδα -- Κόρινθοςel
dc.subject.otherΠολιτιστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Κόρινθοςel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Κόρινθοςel
dc.titleΠιλοτικό σχέδιο μάρκετινγκ τόπου του Δήμου Κορινθίων: η άποψη των φορέωνel
dc.titleA pilot strategic place marketing for the municipality of Corinth with a focus on tourism: the stakeholders' viewsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International