Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΣιτρά, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:54Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14032
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47733
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚίνητρα (Εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΣχολική επίδοσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφοράel
dc.subject.otherΚίνητρα (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.titleΠαιχνιδοποίηση και ειδική αγωγή: μια μελέτη περίπτωσης της επίδρασης των σημάτων στο κίνητρο και την επίδοση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International