Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΦλουρέντζου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47696
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠροσαρμογή (Ψυχολογία)el
dc.titleΟμαλή μετάβαση από τη νηπιαγωγείο στο δημοτικό και παιδιά με ειδικές ανάγκεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International