Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΚοκώνη, Μαρία Χρ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12982
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47622
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ , ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΗ αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική πραγματικότητα: αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International