Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΧαρχαντή, Ελπινίκη Φ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:15Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16724
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47561
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3104
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Εικονογράφησηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.titleΣχεδιασμός ενός μεταμοντέρνου εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου και ο ρόλος των αναγνωστών ηλικίας έξι ετών στην ερμηνεία αυτούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International