Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΒενιώτη, Βασιλική-Αλεξάνδρα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16175
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47554
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2992
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίας -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.subject.otherΕνσυναίσθησηel
dc.titleΟι αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ενσυναίσθηση μέσα από την αξιοποίηση εικονογραφημένων παιδικών βιβλίωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International