Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΑρζομανίδου, Ευανθίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47551
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3041
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΘέατρο στην εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση μετασχηματισμών στις αντιλήψεις των παιδιών για την ετερότητα, μέσω της βιωματικής συμμετοχής τους σε παράσταση θεάτρου για ανήλικους θεατέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International