Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΓκανάτσιου, Δέσποινα Β.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16441
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47515
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4907
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚίνητρα (Εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΣχολική επίδοσηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφοράel
dc.subject.otherΚίνητρα (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΔιαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
dc.titleΠαιχνιδοποίηση και διαταραχές αυτιστικού φάσματος: η επίδραση των ψηφιακών σημάτων στο κίνητρο παιδιώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International