Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΕμμανουηλίδου, Ζωή Β.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:44Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other16169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47457
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4827
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕφαρμογή κοινωνικών ιστοριών για τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας: σχεδιασμός και πιλοτική αξιολόγηση εφαρμογής tabletel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International