Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.creatorΜάνου, Ευαγγελία Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:17Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12684
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47358
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΤα κίνητρα μαθητών δημοτικού στα μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών στο πλαίσιο της θεωρίας του Αυτο-προσδιορισμούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International