Η χρήση τεχνολογίας για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: μια μελέτη περίπτωσης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/47352/12670.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Χαϊνταρλής, Δημήτριος Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Ημερομηνία
2014Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.