Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΠαντόπουλος, Φώτηςel
dc.date.accessioned2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.available2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other16275
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46641
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1456
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΠιλοτική διδασκαλία μαθήματος με βάση το μοντέλο του εβδομαδιαίου κύκλου : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International