Afficher la notice abrégée

Permanent and substitute school teachers' wellbeing: correlation with demoraphic factors, perceived social support and stressful life events

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΛουκοπούλου, Ευαγγελία-Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:33Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14652
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45789
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5974
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Κοινωνικές συνθήκεςel
dc.subject.otherΔάσκαλοι -- Κοινωνικέ συνθήκεςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογίαel
dc.titleΕυημερία μόνιμων και αναπληρωτών δασκάλων: σχέση με δημογραφικούς παράγοντες, την αντιλαμβανόμενη κοινωνική στήριξη και στρεσογόνα γεγονότα ζωήςel
dc.titlePermanent and substitute school teachers' wellbeing: correlation with demoraphic factors, perceived social support and stressful life eventsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International