Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΡακιτζή, Καρολίναel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45730
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6079
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικό περιβάλλον -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΣχολικά κτίρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.titleΠοιότητα σχολικού χώρου: επάρκεια και καταλληλότητα υλικοτεχνικής υποδομής και εκπαιδευτικό έργοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International