Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΝτάβαρος, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14609
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45726
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6038
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδαel
dc.titleΤο μετέωρο βήμα της καινοτομίας του μεντορισμού στην ελληνική εκπαίδευση: απόψεις νεοδιόριστων και έμπειρων εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International