Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΓιαννακάκη, Μαρίνα-Στεφανίαel
dc.creatorΝτάβαρος, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14609
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45726
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6038
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδαel
dc.titleΤο μετέωρο βήμα της καινοτομίας του μεντορισμού στην ελληνική εκπαίδευση: απόψεις νεοδιόριστων και έμπειρων εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International