Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΑντωνίου, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2016-12-01T08:11:48Z
dc.date.available2016-12-01T08:11:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14574
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45694
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4797
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Γλώσσα -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΓλωσσικές δεξιότητες παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρακάκη, Σταυρούλαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International