Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.contributor.advisorΓούργουλης,Βασίληςel
dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΤσακνάκης, Πέτροςel
dc.date.accessioned2016-11-07T08:22:06Z
dc.date.available2016-11-07T08:22:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other11169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45550
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2273
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής έναντι των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας και καταγραφή της εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική διαδικασίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International