Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΓιάνναρος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2016-10-13T08:48:36Z
dc.date.available2016-10-13T08:48:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14185
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45366
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4922
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΑυτοεκτίμησηel
dc.titleΠαρέμβαση για την ενίσχυση δεξιοτήτων ζωής σε μαθητές με νοητική καθυστέρηση στο πλαίσιο του μοντέλου διδασκαλίας αυτοπροσδιοριζόμενης μάθησηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International