Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιωμή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45357
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4850
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International