Show simple item record

dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιωμή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45357
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4850
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International