Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΒακάλη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:17Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45355
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4778
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΑυτοεκτίμησηel
dc.titleΑυτοπροσδιορισμός και νοητική καθυστέρηση :διερεύνηση της σχέσης μεταξύ αυτοπροσδιορισμού, αυτοεκτίμησης και κοινωνικών δεξιοτήτων σε άτομα με νοητική καθυστέρησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International