dc.contributor.advisor | Μαυροπούλου, Σοφία | el |
dc.contributor.advisor | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.contributor.advisor | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Σοφιάδη, Ασημίνα | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-08T09:08:43Z | |
dc.date.available | 2016-09-08T09:08:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 11912 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44019 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4881 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΓΛΩΣΣΑ -- ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER | el |
dc.title | Μελέτη της σύνδεσης της γλώσσας που χρησιμοποιούν τα παιδιά με υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό/σύνδρομο Asperger για τις νοητικές καταστάσεις και της γλώσσας που χρησιμοποιούν οι μητέρες | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |