Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίληςel
dc.creatorΚαλύβα, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:08:42Z
dc.date.available2016-09-08T09:08:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11903
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44012
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4811
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΗ χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και εκπαιδευτικού λογισμικού στην ειδική αγωγή στην Ελλάδα: προκλήσεις και προοπτικέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International