Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖακυνθινός, Επαμεινώνδαςel
dc.creatorΤζιόλας, Ιωάννης A.el
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43676
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4217
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΑπόψεις φιλολόγων για υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα της ιστορίας σε σχολεία Β/θμιας εκπαίδευσης νομού Πιερίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International