Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΝημά, Σταματίνα-Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:42Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11582
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43630
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4670
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣel
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣel
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΕφαρμογή πλαισίου διαμόρφωσης ταχυτήτων σε υφιστάμενο οδικό δίκτυοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International