Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΝημά, Σταματίνα-Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:42Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11582
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43630
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4670
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣel
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣel
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΕφαρμογή πλαισίου διαμόρφωσης ταχυτήτων σε υφιστάμενο οδικό δίκτυοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International