Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΚριεκούκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11267
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43527
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4872
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΨυχοκοινωνική προσαρμογή στο πανεπιστήμιο και η σχέση της με τα συναισθήματα των φοιτητών ως προς τις εξετάσειςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International