Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠανταζής, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΚαραδήμα, Βασιλική Αθ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:48Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12653
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43114
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΜοντέλα συμμετοχής των γονέων, παιδιών και εκπαιδευτικών στα νηπιαγωγείαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International