Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.creatorΜαρσέλη, Ελένη Χ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:19Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:19Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11681
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42978
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΥΣΛΕΞΙΑel
dc.subject.otherΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ χρήση κλασικών νευροψυχολογικών τεχνικών στην αξιολόγηση των παιδιών με δυσλεξίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International