Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΖαχαράκη, Μαρία Ν.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:15Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42956
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.titleΗ κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο σχολείο γενικής εκπαίδευσης και η συμβολή της παράλληλης στήριξηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International