Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΝταλιάνη, Μαγδαληνή Γ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:02Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42586
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΑναγνωστικές προσεγγίσεις σε λογοτεχνικά κείμενα ανθολογιών του δημοτικού σχολείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International